«همراه با مجلس»: اولین چالش مشارکت در قانون‌نویسی

  • ۲۸ تیر ۱۳۹۶
  • 2
  • بدون دیدگاه
  • نویسنده: شفافیت برای ایران
  • لینک کوتاه:

نتایج برندگان اولین چالش قانون نویسی در کشور، چالش«همراه با مجلس» اعلام شد. «همراه با مجلس»: اولین چالش مشارکت در قانون‌نویسی در مجلس شورای اسلامی است که به همت شفافیت برای ایران و حمایت دو تن از نمایندگان محترم مجلس […]

«همراه با مجلس»: اولین چالش مشارکت در قانون‌نویسی

نتایج برندگان اولین چالش قانون نویسی در کشور، چالش«همراه با مجلس» اعلام شد. «همراه با مجلس»: اولین چالش مشارکت در قانون‌نویسی در مجلس شورای اسلامی است که به همت شفافیت برای ایران و حمایت دو تن از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در خرداد و تیر 1396 برگزار شد.

اسامی برندگان

با عرض تشکر و قدر دانی نسبت به تمامی شرکت کنندگان عزیز در اولین چالش مشارکت در قانون نویسی در کشور، نتایج این چالش به شرح ذیل اعلام میگردد.

اسامی برندگان طرح «جامع مدیریت شهری»

1. آقای طحان نظیف
2. آقای صادقی

اسامی برندگان طرح «کنترل ورود کالای خارجی»

1. آقای طحان نظیف
2. آقای موسوی
3. آقای خسروآبادی

نکات مهم

در رابطه با اعلام نتایج و شیوه امتیاز دهی، نظر شما را به چند نکته مهم جلب مینماییم:

1. امتیاز دهی و داوری در خصوص نظرات شرکت کنندگان در چالش از طرف هیئت داوران، متشکل از نماینده گروه شفافیت برای ایران، نماینده ی آقای ابوترابی برای طرح «جامع مدیریت شهری» و نماینده آقای حاجی دلیگانی برای طرح «کنترل ورود کالای خارجی» صورت گرفت.
2. با توجه به اینکه اختلاف امتیازات میان نفرات دوم و سوم برای طرح «جامع مدیریت شهری» بسیار زیاد بوده است، لذا تنها به نفرات اول و دوم شرکت کننده این قسمت از چالش جوایز اهدا خواهد شد.
3. به تمامی عزیزانی که در این چالش شرکت کرده اند ولی حائز رتبه های برتر نشده اند،‌ گواهی حضور در این چالش از طرف گروه شفافیت برای ایران تعلق خواهد گرفت. برای کسب اطلاع بیشتر برای دریافت این گواهی، میتوانید از طریق ایمیل گروه Salam@tp4.ir با ما در ارتباط باشید.

مراسم اهداء جوایز

با توجه به اینکه مجلس شورای اسلامی به تعطیلات دو هفته ای خود نزدیک می شود و مراسم تحلیف و رای اعتماد به وزرا را در دستور کار بعد خود دارد، لذا مراسم اهداء جوایز در اولین فرصت بعد ایجاد شد، برگزار خواهد شد و زمان قطعی آن از همین کانال ارتباطی به اطلاع تمامی شرکت کنندگان عزیز خواهد رسید.

«همراه با مجلس»: اولین چالش مشارکت در قانون‌نویسی در مجلس شورای اسلامی است که به همت شفافیت برای ایران و حمایت دو تن از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

مطالب مرتبط با چالش همراه با مجلس را از این صفحه می‌توانید مشاهده بفرمایید.

منتظر چالش های بعدی گروه شفافیت برای ایران باشید!