معرفی HeroX:مسائلتان را به چالش بکشید!

  • ۲۳ اسفند ۱۳۹۵
  • 2
  • بدون دیدگاه
  • نویسنده: محمدحسین ملک‌نژاد
  • لینک کوتاه:

چالش، یکی از بهترین راه حل های مبتنی بر شفافیت است که این امکان را  میدهد که عده بسیاری را درگیر مسأله خودتان کنید و بهترین راه حل را با کمترین هزینه دریافت کنید. ایده برگزاری چالش برای مسائل افراد، […]

معرفی HeroX:مسائلتان را به چالش بکشید!

چالش، یکی از بهترین راه حل های مبتنی بر شفافیت است که این امکان را  میدهد که عده بسیاری را درگیر مسأله خودتان کنید و بهترین راه حل را با کمترین هزینه دریافت کنید. ایده برگزاری چالش برای مسائل افراد، شرکت‌ها و حتی دولت برای اولین بار نیست که مطرح میشود اما سایت HeroX.com امروزه به عنوان مرجعی برای برگزاری چالش شناخته میشود که در این نوشته شما را با آن آشنا خواهیم نمود.

HeroX چیست؟

ایده اصلی بسیار ساده است. شما با مسأله ای برخورد کرده اید و عده‌ی بسیاری هستند که مثل شما با این مشکل مواجه اند و به دنبال پاسخ اند و برای پاسخ حاضرند پول بدهند و عده‌‌ای نیز میتوانند پاسخگوی مسأله باشند. بنابراین، سایت فعالیت‌های اصلی خود را اینگونه توصیف نموده است:

Create:

کجا در شرکت، موسسه و یا نهادتان به دیوار برخورد میکنید؟ ما مشکلات شما را میگیریم، آنها را به اهدافی قابل دسترس تبدیل میکنیم که رقابت کنندگان بتوانند با رسیدن به آنها مشکل را حل کنند و برنده جایزه شوند.

Fund:

اگر چالش شما توسط کسی پشتیبانی نمیشود ما با ابزاری که در اختیار شما قرار میدهیم آن را تامین مالی کنید. متخصصانی در زمینه بازاریابی دیجیتال و تولید محتوا داریم که با کمک آنها به یک چالش تمام عیار تبدیل شود.

Compete:

نوآوران از سراسر عالم از HeroX استفاده میکنند تا بتوانند چالش هایی را که در آن رقابت کنند را انتخاب کنند. چالش هایی که در آنها مرزهای تکنولوژی، سلامت، آموزش، اقتصاد و ارتباطات با جایزه هایی تا سقف یک میلیون دلار شکسته میشود.

معرفی ویدیویی سامانه:

جستجوی چالش ها:

  1. دسته بندی چالش ها

  2. جایزه

  3. تعداد افرادی که چالش را دنبال میکنند

  4. وضعیت چالش

  5. برگزارکننده

  6. فیلتر

  7. دسته بندی

شفافیت چالش‌ها:

در صفحه هر چالش با امکانات و قابلیت‌هایی مواجه میشویم که کار را هم برای شرکت‌کنندگان و هم برای برگزارکنندگان چالش بسیار راحت کرده است. امکاناتی که حاصل خلاقیت و بروزرسانی تیم گرداننده این سایت است.

  1. نام چالش

  2. توضیح مختصر

  3. شرکت در چالش

  4. وضعیت

  5. جایزه

  6. مدت زمان باقی‌مانده

  7. خلاصه چالش

  8. نوار زمان اتفاقات چالش

  9. راهنمای شرکت

  10. انجمن( برای بحث و تبادل نظر)

  11. جامعه شرکت کنندگان

  12. خبرنامه فعالیت در رابطه با این چالش

  13. سوالات متداول این طرح(FAQ) که به تفصیل پاسخ داده شده است.

  14. آخرین اخبار:خباری که برگزارکنندگان در نظر دارند به اطلاع چالش‌گران قراردهد.

  15. برگزارکننده: معرفی کامل برگزار کننده و سوابق اجرایی گذشته

نحوه کسب درآمد این وبسایت:

هر ایده‌ای برای بقا نیازمند تامین مالی است. این وبسایت نیز بدین منظور رویکرد خود را برای تامین هزینه ها از برگزارکنندگان چالش دریافت میکند. بسته‌های مختلفی همانطور که در تصویر مشخص است طراحی کرده است.

پشتیبان‌های این وبسایت:

موسسات مشهوری از جمله ناسا از این وبسایت برای حل چالش‌هایشان استفاده میکنند. البته قابل ذکر است که دولت ایالات متحده نیز در سایتی با عنوان challenge.gov که قبلا به تفصیل توضیح داده‌ایم، مسائل خود را با مردم در میان میگذارد.

مشاهده سامانه HeroX