ارائه متن و ترجمه فیلم، صوت و متن مذاکرات صحن علنی، به حدود 20 زبان

  • ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴
  • ۱ دقیقه زمان مطالعه
  • بدون دیدگاه
  • نویسنده: مهدی ثنائی
  • لینک کوتاه:

پارلمان اتحادیه اروپا، از نظر ارائه متن مذاکرات صحن و کمیسیون‌های پارلمان از رتبه بالایی برخوردار است. برای نمونه در صفحه «نشست‌ها» زیرمجموعه صفحه تلویزیون پارلمان اتحادیه اروپا می‌توان به فیلم جلسات در حال برگزاری صحن علنی یا کلیه کمیسیون‌ها و یا […]

ارائه متن و ترجمه فیلم، صوت و متن مذاکرات صحن علنی، به حدود 20 زبان

پارلمان اتحادیه اروپا، از نظر ارائه متن مذاکرات صحن و کمیسیون‌های پارلمان از رتبه بالایی برخوردار است. برای نمونه در صفحه «نشست‌ها» زیرمجموعه صفحه تلویزیون پارلمان اتحادیه اروپا می‌توان به فیلم جلسات در حال برگزاری صحن علنی یا کلیه کمیسیون‌ها و یا آرشیو جلسات برگزار شده دست یافت. ترجمه صوتی این فیلم‌ها به حدود 20 زبان پخش شده (تعداد زبان‌ها تا حدی متغیر است)، در حین پخش فیلم، اطلاعات فرد سخنرانی کننده و نیز موضوع درحال صحبت وی به کاربران نمایش داده می‌شود.

پخش زنده و نیز آرشیو مذاکرات صحن علنی و نیز کمیسیون‌ها

برای نمونه از طریق لینک زیر آرشیو فیلم یکی از جلسات کمیسیون بودجه پارلمان اتحادیه اروپا را مشاهده نمایید (برای باز شدن صفحه روی تصویر کلیک کنید):

گزارش مکتوب مذاکرات صحن و نیز کمیسیون‌ها

هرچند فیلم مذاکرات صحن علنی پارلمان اروپا منتشر می‌شود، با این حال مشروح این مذاکرات تنها بصورت چکیده و با اختصار ارائه می‌شود. برای انتقال به صفحه گزارش مذاکرات پارلمان اروپا روی تصویر زیر و برای انتقال به صفحه گزارش مذاکرات کمیسیون‌ها از این لینک استفاده کنید.